Intrebari frecvente

Bijuterii Safiria Intrebari si neclaritati magazin cumparaturi online 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ne bucuram sa-ti raspundem intrebarilor tale, de aceea am pregatit deja pentru tine cateva raspunsuri.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

  • Cum cumpar ?

    • Alegere un produs dintr-o categorie

    • Adauga-l in cosul de cumparaturi

    • Completeaza datele personale si trimite comanda

    • Toate detaliile cu privire la procesul de cumparare sunt disponibile in cadrul sectiunii Cum cumpar (click aici)

 

  • Cum platesc ?

    • ramburs prin Fan Courier Express, la primire colet

    • on line cu card bancar direct pe site (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro), cu ajutorul procesatorului EuPlatesc.ro

    • prin transfer bancar (cu ordin de plata dupa confirmarea telefonica de catre un reprezentant Safiria).

    • Detalii complete cu privire la acest proces sunt disponibile in cadrul sectiunii Modalitati de plata (click aici)

 

  • Cat costa transportul ?

    • Pentru comenzi cu valoarea mai mare de 199.00 lei, transportul este gratuit

    • Detaliile complete cu privire la costurile de livrare le gasesti in cadrul sectiunii Transport si Livrare (click aici)

 

  • In cat timp primesc produsele?

    • Daca produsele sunt pe stoc, comanda va fi procesata in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea primirii ei si va fi expediata prin intermediul serviciului de curierat rapid: Fan Courier Express intre 24 si 48 ore;

    • Detaliile complete cu privire la procesul de livrare le gasesti in cadrul sectiunii Transport si Livrare (click aici)

 

  • Care este comanda minima?

    • Comanda minima este de 50 lei; sub aceasta valoare comenzile nu pot fi livrate

 

  • Sunteti producator?

    • Suntem importatori, iar peste 75% din produsele comercializate de noi sunt create in editie limitata de designerii cu care colaboram

 

  • Produsele sunt insotite de certificat de garantie si calitate?

    • Da. Certificatul de garantie si calitate este disponibil in colet alaturi de produsele comandate

    • Detaliile complete cu privire la politica de acordare a garantiei la produsele Safiria le gasesti in cadrul sectiunii Certificat de Garantie (click aici)

 

  • Cum pot verifica daca este argint 925?

    • Produsele din argint masiv sunt marcate si verificate in prealabil de catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului - Directia metale si pietre pretioase

    • Detaliile complete cu privire la autenticitatea produselor le gasesti in sectiunea Certificat de Garantie (click aici)

 

  • Pot returna un produs?

    • Da. Safiria iti ofera aceasta posibilitate. Daca produsele achizitionate nu sunt conform asteptarilor tale, acestea pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primire (conform Ordonantei de Urgenta 34/2014)

    • Toate detaliile cu privire la returul produselor comandate le gasesti in sectiunea Politica de returnare (click aici)

 

  • Cum aflu marimea potrivita?

    • Noi te ajutam sa afli in mod practic si rapid marimea unui inel, a unei bratari, colier sau a unei perechi de cercei

    • Detaliile complete cu privire la acest subiect le gasesti in cadrul sectiunii Ghid marimi (click aici)

 

 

  • Pot rezerva un produs?

    • Produsele pot fi rezervate doar 2 zile lucratoare dupa plasarea comenzii online

    • Detaliile complete cu privire la acest subiect le gasesti in cadrul sectiunii Conditii generale (click aici)

 

  • Vreau sa comand un produs dar acesta apare cu stoc epuizat?

    • Produsele comercializate sunt in editie limitata. Produsul epuizat poate reveni pe stoc in functie de disponibilitatea lui la furnizor sau poate fi inlocuit cu modele asemanatoare

    • Detaliile complete cu privire la acest subiect le gasesti in cadrul sectiunii Conditii generale (click aici)

 

  • V-am sunat la numerele afisate pe site insa nu raspunde nimeni?

    • Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 10.00 - 18.00

    • Daca operatorii nostri sunt implicati in alte convorbiri telefonice, apelul tau va fi in asteptare; Te rugam sa revii in cateva momente

 

  • Am plasat o comanda online insa nu am primit notificari despre statusul comenzii?

    • Te rugam sa verifici statusul comenzii in contul tau de client (click aici) sau in e-mail-urile primite automat in casuta ta de email

    • comanda poate fi "in asteptare" daca a fost plasata in afara programului de lucru, sau pana in momentul in care va fi preluata (in ordine cronologica) de catre un reprezentant de vanzari al magazinului online Safiria

 

  • Pot copia un articol, fotografii sau modele?

    • Fotografiile sunt autentice si realizate in studioul nostru propriu

    • Copierea fotografiilor, reproducerea articolelor prezente pe site-ul www.safiria.ro se poate realiza doar cu acordul scris din partea noastra. Magazinul online www.safiria.ro este proprietatea SC POINT INVESTMENT SRL, modelele si informatiile continute fiind protejate de legea dreptului de autor

 

  • Nu reusesc sa plasez o comanda sau sa vad anumite pagini/produse ?

    • Pentru suport tehnic te rugam sa ne contactezi telefonic, prin email la contact@safiria.ro sau direct pe pagina contact din site.

    • Daca utilizezi ca browser Internet Explorer iti recomandam sa descarci (pentru o vizualizare mai buna si mai rapida a tuturor paginilor online): browserul Google Chrome sau Mozzila Firefox