Certificat de Garantie

Bijuterii Safiria Certificat de Garantie si de Calitate

Bijuteriile Safiria respecta standardele de calitate prevăzute în normele legale, fiecare produs fiind insotit la livrare de Factura Fiscala si de Certificat de Garantie si Calitate.

Mentionam ca POINT INVESTMENT SRL este autorizată de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor să efectueze operațiuni cu Metale și Pietre Prețioase în baza Autorizației nr. 0009691 din data de 17.05.2016.

Produsele din argint au o puritate de 92,5% şi sunt verificate şi marcate de ANPC - Direcţia Metale şi Pietre Preţioase;
 

   a. Conditii generale:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Certificatul de de Garantie si de Calitate constituie atestarea legala a indeplinirii conditiilor de calitate a produselor livrate, corespunzatoare scopului pentru care a fost executate.

Factura Fiscala si Certificatul de Garantie si de Calitate trebuie pastrate in mod obligatoriu. Orice reclamatie trebuie insotita de Certificatul de Garantie si de Calitate, si trebuie trimisa pe adresa contact@safiria.ro, serviciu dedicat al companiei noastre.
Lipsa Certificatului de Garantie si Calitate al produsului trebuie semnalata in scris in maxim 48 ore de la receptia produselor la adresa mentionata mai sus. Orice sesizare ulterioara nu poate fi luata in considerare.

 

   b. Detalii privind garantia produselor:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Garanţia produselor acopera defectele de fabricatie si se acorda în funcţie de materialele din care sunt alcătuite bijuteriile, fiind valabilă de la momentul intrarii in posesia cumparatorului, astfel:

  • un an pentru produse care sunt realizate integral din metale preţioase, pietre preţioase si semipretioase, perle de cultură si elemente Swarovski

  • 30 zile pentru produse ce contin metale comune si / sau elemente din pietre de laborator, acril, sticlă, ceramic, porţelan sau piele.

Produsele achiziţionate beneficiază de garanţie, reparaţie gratuită sau înlocuire în condiţiile respectării regulilor de purtare si întreţinere (OG 21/1992).

Toate produsele aflate in perioada de garantie beneficiaza de reparatii gratuite, daca defectul identificat se dovedeste ca fiind unul de fabricatie:

- fixarea pietrelor/perlelor cazute la produsele din argint (nu se inlocuiesc pietrele/perlele pierdute);

- repararea colierelor si bratarilor rupte (nu se inlocuiesc materialele/metalele comune);

- repararea incuietorilor si tortitelor.

Pentru a putea beneficia de garantie, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 15 de zile de la data cumpararii produsului.

 

   c. Exceptii privind garantia produselor:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum:  

  • transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere, etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare - cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc., miscari sportive, profesionale sau casnice, inclusive purtare in timpul somnului sau in timpul efortului fizic, etc.);

  • interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a vanzatorului produsului;

  • nerespectarea instructiunilor communicate prin orice mijloace de catre Vanzator;

  • supunerea produsului la variatii bruste de temperatura sau expunere îndelungată la soare, temperaturi ridicate sau în conditii de umiditate crescută;

  • aducerea produsului in contact cu medii chimice sau distructive (praf, fum, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida, produse cosmetice care contin factori agresivi din cei precizati, inclusiv dar fara a se limita la creme de corp, parfumuri sau alte produse de întreţinere);

  • plasarea unui mecanism al produsului in afara intervalului de temperatura in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente (de regula 5°C ÷ 35°C);

  • uzura;

De asemenea, cumpăratorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor (in conformitate cu Legea 449/2003). In plus, nu este considerat defect argintul oxidat netratat cu rodiu, precum şi pietrele (semi)preţioase ce prezintă diferenţe de culoare, mici crăpături sau imperfecţiuni (acesta fiind aspectul lor natural).

 

   d. Sfaturi privind pastrarea si utilizarea bijuteriilor:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

         Pastrarea bijuteriilor:

  • Bijuteriile din aur sau argint nu se pastreaza impreuna cu bijuterii din otel, bronz, alama, aliaj comun sau placate;

  • Bijuteriile trebuie pastrate in casete compartimentate pentru a separa articolele în funcţie de materialele din care sunt confecţionate sau saculeti din materiale textile foarte fine, netede care nu se scamoseaza;

  • Casetele de bijuterii se pastreaza în spaţii ferite de praf, lumină, umiditate şi murdărie.

  • Nu expuneti pietrele la soare sau lumină puternică deoarece isi pot pierde în mod natural culoarea şi strălucirea;

  • Perlele de cultura trebuie ferite de contactul cu obiecte metalice sau pietre pretioase;

  • Trataţi cu atentie deosebită bijuteriile cu pietre faţetate. Acestea se pot zgâria usor, faţetele se pot deteriora. Evitaţi contactul acestora cu metale sau orice alţi agenţi care le-ar putea degrada. Păstraţi-le în cutii, în compartimente speciale, căptuşite cu material textil moale sau în săculeţi de catifea sau mătase, fiecare separat;

         

         Purtarea bijuteriilor:

  • Nu supuneti bijuteriile la socuri mecanice: izbituri, lovituri, etc.

  • Nu supuneti bijuteriile la contactul cu apa si produse chimice (spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti, benzina, etc.);

  • Nu purtaţi perlele sau bijuteriile cu pietre preţioase/semipreţioase împreună cu lănţişoare de metal sau alte bijuterii cu pietre pentru că se pot zgâria. Purtati cu grija bijuteriile cu perle, montura lor nu rezista socurilor mecanice;

  • Nu expuneti mult timp bijuteriile la soare intrucat acestea isi pot pierde din luciu sau se pot decolora;

  • In cazul bijuteriilor placate, contactul cu transpiratia poate provoca deteriorari ale stratului de material placat;

  • Nu aplicati parfumul, crema de corp sau alte produse de machiaj inainte de a purta bijuteriile pentru a evita posibilele reactii chimice dintre diferitii componenti chimici;

  • Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor sportive, casnice sau alte activitati in timpul carora acestea se pot zgaria, deteriora, deforma sau chiar rupe. In cazul bijuteriilor cu pietre, acestea se pot zgaria, sparge sau pierde;

  • Scoateti bijuteriile inainte de culcare deoarece în timpul somnului le puteti deteriora, deforma, zgâria sau rupe;

  • Deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile deoarece manevrarea brusca a sistemului de inchidere poate duce la defectarea acestuia;

Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, prin aparitia porilor, fisurilor, zgarieturilor, corodarilor, decolorarilor, deformarilor, ruperilor, desprinderilor, etc.
Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, Cumparatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile communicate prin orice mijloace de catre Vanzator.

 

   e. Consideratii finale:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Cumparatorul va putea beneficia de garantie asa cum este mentionata in cadrul acestei sectiuni din site doar daca sunt indeplinite toate prevederile prezentului document, si reclama catre Vanzator in termenul legal de garantie o deficienta reala a produsului survenita ca urmare a unui defect de fabricatie. Cumparatorul va depune o sesizare pe adresa contact@safiria.ro, iar Vanzatorul va stabili ulterior impreuna cu Cumparatorul modalitatea de rezolvare a sesizarii.

  • Daca se constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni acoperite prin garantie, aceasta se remediaza gratuit, iar costurile de transport al produsului si costurile de constatare a deficientei vor fi suporta exclusiv de catre Vanzator. Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.

  • In cazul in care Vanzatorul constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni care nu sunt acoperite prin garantie, acesta va informa Cumparatorul cu privire la costurile de transport al produsului si costul constatarii deficientei, precum si costul de remediere a acestei deficiente (daca aceasta poate fi efectuata).

Toate aceste costuri trebuie acceptate in scris de catre Cumparator, prin intermediul unui mesaj trimis pe adresa contact@safiria.ro, si trebuie achitate catre Vanzator. Plata integrala de catre Cumparator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Vanzatorul sa-i poata restitui Cumparatorului produsul remediat.

In cazul in care Cumparatorul nu este de acord cu costul de remediere ofertat de Vanzator si solicita restituirea produsului fara efectuarea remedierii, acesta trebuie sa achite in avans costurile de restituire mai sus mentionate, cu exceptia costului de remediere. In situatia in care Cumparatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la trimiterii de catre Vanzator a mesajului pe adresa de e-mail a Cumparatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare.

Cumparatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Vanzatorului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.