Politica de returnare

Bijuterii Safiria Informatii retur produse la cumparaturi online

Daca produsele achizitionate de tine nu sunt conform asteptarilor, iti oferim posibilitatea de a le returna in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea acestora, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014 (click aici), privind dreptul consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Conditiile de efectuare a returului:

  • Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de catre cumparator de la reprezentantul firmei de curierat / oficiul postal. Singurele costuri care cad in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, sau dupa caz si cele de procesare a platii in cuantum de 3% din valoarea cumparaturilor (daca produsele au fost achizitionate si achitate online cu card bancar).
  • Rambursarea sumelor platite de catre cumparator se va face cu respectarea prevederilor legale, in termen de cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre cumparator (O.G. 34/2014). Garantam rambursul banilor prin mandat postal sau in cont bancar in termen de 30 zile dupa primirea coletului la adresa de corespondenta, mentionata in pagina contact (click aici).
  • Cumparatorul nu poate pretinde nici un fel de daune (morale sau materiale) peste valoarea sumelor platite pentru comanda / comenzi. De asemenea, mentionam ca returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la www.safiria.ro.
  • Produsele vor fi returnate in ambalajul original, complet si nedeteriorat, fiind insotite de accesoriile, etichetele intacte si documentele primite la cumparare. Obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si, dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de producator sau furnizor. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, urme de uzura, de folosire excesiva si / sau interventii neautorizate, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, accesorii sau elemente lipsa, urme de parfum sau de diverse produse de intretinere, ne rezervam dreptul de a decide asupra acceptarii returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului (cu TVA) in functie de prejudiciile aduse. Aceasta suma va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, in situatia unor abuzuri (returnari repetate), ne rezervam dreptul de a refuza returul.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Important:

  • Inainte de efectua returul produselor te rugam sa ne trimiti un mesaj scris prin e-mail la adresa contact@safiria.ro sau folosind formularul de contact (click aici). Dupa primirea acceptului din partea vanzatorului (cu numar de retur), coletele retur pot fi expediate de catre cumparator printr-o firma de curierat rapid la adresa de corespondenta mentionata in pagina contact (click aici).
  • Nu sunt acceptate coletele retur cu plata ramburs / plata la destinatar, sau coletele retur fara o notificare in scris inainte de livrare sau care nu au specificat numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).
  • Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le-ai primit de la firma de curierat rapid in prezenta reprezentantului curierului si solicita intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.