Sugestii si reclamatii

Bijuterii Safiria Sugestii si Reclamatii pentru comenzi online

In situatia in care intampinati probleme in legatura cu o comanda, aveti nelamuriri sau doriti sa ne comunicati o reclamatie privind produsele si serviciile noastre, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon si adresele de e-mail mentionate la sectiunea Contact (click aici).

Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila.

Daca problema mentionata nu poate fi rezolvata prin e-mail sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discuti, poti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu reprezentatul legal al companiei la telefon: 0721344454 sau e-mail:  contact@safiria.ro

In cazul in care rezolvarea conflictelor dintre client si companie nu este posibila pe cale amiabila, se va aplica legislatia romana in domeniu aflata in vigoare la data disputei, solutionarea cazand in acest caz in sarcina instantelor judecatoresti.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre: